A nemrégiben lezajlott Internetes Világkereskedelmi Kiállításon a szakemberek a mobilmarketinget méltatták, melynek erőssége pont abban rejlik, hogy korlátozott terjedelmű tartalmat küldhetünk vele a fogyasztóknak.

A mobilmarketing eredményes eszköz lehet arra, hogy a vásárlókkal éreztessük, különlegesek a számunkra – véli egy szakértő. Marcus Hyett, a Txtlocal munkatársa szerint az, hogy az SMS hossza csupán 160 karakter, azt vonja magával, hogy a címzett az egész üzenetet elolvassa. A szakértő szerint azzal, hogy nem kell sokat görgetni az olvasáskor, a cégek kivédhetik, hogy üzenetüknek csupán az elejét olvassák el.
„Az SMS-ekben bármit írhatunk fogyasztóinknak, ami miatt különlegesnek érzik magukat. Fontos viszont, hogy az optimális időpontban küldjük el az üzenetet.”
Gowri Shankar, a SinglePoint ügyvezetője nemrégiben szintén kiemelte a szöveges üzenetküldés előnyeit a mobilos alkalmazásokkal szemben, mivel ezekkel szélesebb közönség érhető el.
(Forrás: DMA UK)

« »