A mobilmarketing egyre fontosabb részévé válik a média mixnek – derül ki egy friss kutatásból.

A Berg Insight adatai szerint, a 2009-ben 1,7 milliárd euró összértékű globális mobilmarketing és hirdetési piac 2015-re már 13,5 milliárd eurót ér majd el – ez a teljes digitális hirdetési piac költéseinek 15,7%-át jelentené.
A tanulmány szerint, a teljes médiaköltések 3,4%-át teszik majd ki a mobilos költések.
„A mobilkészülék különösen személyes eszköz, mely mindig kéznél van, és többnyire be is van kapcsolva. Ez olyan marketing lehetőségeket tár fel, melyekkel más csatornák nem rendelkeznek”- mondta Richard Andersson, a Berg Insight távközlési elemzője.
Hozzátette, hogy a márkáknak ki kell dolgozniuk mobilra szóló stratégiájukat, hogy ki tudják aknázni a csatorna kínálta lehetőségeket.
A közelmúltban az Advertising Association egy tanulmánya is arról számolt be, hogy a mobilmarketing költések várhatóan növekedni fognak az új évben.
(Forrás: DMA UK)

« »