Általános Szerződési Feltételek
1. Szerződő felek
Bip Communications Kft.
1134 Budapest, Bulcsú utca 23/b.
Adószám: 22978851-2-41
Közösségi adószám: HU22978851
Cégjegyzékszám: 01-09-947432
Bankszámlaszám: 10401000-50526575-67511005 (K&H Bank)
A bipkampany.hu szolgáltatással (továbbiakban: Szolgáltatás) interneten keresztül rövid szöveges üzenet (SMS) küldhető mobiltelefonra és/vagy fogadható mobiltelefonokról. A szolgáltatás üzemeltetője a Bip Communications Kft. (továbbiakban: Szolgáltató).
A szolgáltatás igénybevevője (továbbiakban: Felhasználó) a Szolgáltatótól kapott hozzáféréssel a Szolgáltató által rendelkezésére bocsátott és üzemeltetett rendszeren keresztül SMS üzenetforgalmazást végezhet. A szolgáltatást bárki igénybe veheti, saját felelősségére használhatja az alábbi általános szerződési feltételekkel. Szolgáltató az SMS forgalmazást a mindenkori díjszabásának megfelelően végzi, a mindenkori díjszabás a szolgáltatás pénzügyi felületén érhető el.
Felhasználó és Szolgáltató együttesen a továbbiakban: Felek vagy Szerződő Felek.
2. A rendszer igénybevétele
- A Felhasználó az Internet hálózatán keresztül a Szolgáltatótól kapott belépési kódok segítségével jelentkezhet be a Szolgáltató által üzemeltetett rendszerbe és érheti el az SMS átjáró (gateway, vagy API) felületet is.
- A felhasználónevet és a jelszót a Szolgáltató a Felhasználó részére az online regisztrációt követően biztosítja, melyet Felhasználó köteles az első belépést követően megváltoztatni egy biztonságos, más szolgáltatásban nem használt jelszóra.
- Az üzenetküldő felület elérésére és üzenet küldésére az év minden napján, a nap 24 órájában van lehetőség, az esetleges karbantartási időszakok kivételével, amelyről Szolgáltató legalább 2 nappal a karbantartást megelőzően köteles a Felhasználót tájékoztatni email formájában.
3. SMS üzenetek küldése
- A bejelentkezést követően Felhasználó az SMS küldő rendszeren keresztül adhatja meg az elküldendő SMS szövegét, az SMS címzettjeit, azok mobilszámát és választhat feladó azonosítót az SMS küldő rendszerben rögzített adatok alapján. SMS átjáró (gateway vagy API) esetén az API dokumentációban elérhető módon adhatja meg ezeket az adatokat.
- A feladó azonosító lehet alfanumerikus vagy numerikus. Numerikus szám esetén a feladó szám nemzetközi formátumú (jelek nélkül, csak számjegyekkel). Alfanumerikus feladó esetén maximum 11 karakter adható meg, amelyek az angol ABC betűi vagy számok lehetnek (egyéb írásjelek, szóköz, kötőjel nem megengedettek).
- Ha a beállítandó feladóazonosító vagy az elküldendő SMS feladó azonosítója nem felel meg a szerződésben foglaltaknak, Szolgáltató a feladóazonosító beállítását és/vagy az üzenet elküldését visszautasítja. Az igényelt ill. jóváhagyott feladóazonosító(k) működőképessége (azaz kézbesíthetősége) a mobilszolgáltatók mindenkori korlátozásaitól függően értesítés nélkül megváltozhat, azaz átmenetileg vagy véglegesen megszűnhet egy vagy több mobilszolgáltató irányába.
- A továbbítható SMS hossza egyetlen SMS-nél 160 karakter, összefűzött SMS esetében 153 karakter SMS-enként. Összefűzve maximum 3 SMS (459 karakter) adható fel egybefüggő üzenetként. A rendszer az összefűzést automatikusan elvégzi, annak árát az üzenethez felhasznált SMS-ek darabszámával számítja. A teljes ékezetes (Unicode) típusú üzenetek feladásánál egyetlen SMS hossza 70 karakter, összefűzött SMS használata esetén 67 karakter, így összefűzve maximum 201 karakter küldhető el.
- Az összefűzött SMS-ek használatakor az üzenetfeladás teljes díja az összefűzött SMS-ek darabszámával egyenlő (így például egy darab kétrészes SMS díja 2 db egyrészes SMS árával egyenlő).
- A Szolgáltató átlagosan 10 SMS/mp áteresztési sebességet szavatol a Felhasználónak a mobilszolgáltatók hálózatába történő átadás esetén.
- Felhasználó tudomásul veszi, hogy Szolgáltató az üzeneteket telekommunikációs cégek közreműködésével küldi el. A kiküldött SMS üzenetek célbaéréséhez szükséges, hogy a címzett telefonja az üzenet fogadására képes legyen (bekapcsolt, műszakilag alkalmas készülék térerővel ellátott területen, szabad memória- és tárolókapacitással az üzenet fogadására), és a telefon beállításai ne akadályozzák meg az üzenet kézbesítését (ide tartozik például, de nem kizárólagosan Szolgáltató által igénybevett feladó telefonszámok és/vagy szolgáltatók letiltása vagy kéretlen üzenetküldő felek közé sorolása).
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges roaming problémákból eredően kézbesíthetetlen üzenetekért.
4. Felek felelőssége
4.1. Az etikus üzenetküldés szabályainak betartása
Felhasználó felelős az alábbiak betartásáért:
- A küldött üzenetek meg kell feleljenek az alapvető etikai normáknak mind a tartalom, mind rendszeresség, mind a címzettenkénti üzenetszám, mind pedig a feladás (vagy későbbre időzített üzenet esetén az időzítés) időpontja tekintetében.
- Alapvető etikai normaként promóciós célú üzenetek esetén a heti maximum 1 üzenet munkaidőben történő kézbesítését tekintjük címzettenként.
- Tranzakcionális jellegű üzeneteknél ilyen megkötés nincs: tranzakcionális jellegűnek elsősorban a címzetthez köthető tevékenység által kiváltott üzenetküldést és az automatizált értesítéseket tekintjük.
- Az etikai normáktól egyértelműen el lehet térni azokban az esetekben, ha a címzett hozzájárult SMS-ek fogadásához Felhasználó által meghatározott mennyiségben, rendszerességben, időpontban.
- Első példa (tranzakcionális SMS): az üzenetküldés egy banki felületre belépéshez szükséges, ahol elvárás az üzenet mielőbbi kézbesítése. Ekkor akár éjszaka is, akár egymást követően több alkalommal (pl. sikertelen beléptetés esetén) is küldhető üzenet.
- Második példa (promóciós SMS): amennyiben az SMS küldés egy étterem ebédmenüjének napi értesítőjét tartalmazza, a naponta küldött üzenetküldés szabályszerűnek minősül.
- Harmadik példa (tranzakcionális SMS): ha Felhasználó olyan szolgáltatást alakít ki, ahol saját munkatársai számára érkező e-mailekről a bipkampany.hu SMS átjáróját használva SMS értesítéseket küld. Ekkor munkatársai tájékoztatása mellett az üzenetek kézbesítése szabályszerű tetszőleges időpontban.
- Negyedik példa (promóciós SMS): ha Felhasználó olyan szolgáltatást alakít ki, ahol a címzettek napi rendszerességű reklámcélú üzenetek fogadására iratkoznak fel.
4.2. Az üzenet tartalma
- Felhasználó a kiküldött üzenetek tartalmáért mind az üzenetek címzettjeivel, mind harmadik személyekkel szemben felel.
- Felhasználó a Szolgáltatást kéretlen üzenetek küldésére (spam) nem használja.
- Felhasználó köteles minden üzenetében egyértelműen azonosítani magát, és kapcsolatfelvételi lehetőségeket adni a címzettek számára, amelyen keresztül a címzettek rendelkezhetnek saját adataik kezeléséről, valamint arról, hogy a Felhasználótól származó üzeneteket kérnek-e a jövőben.
4.3. Az üzenetek címzettjeinek köre
- Felhasználó vállalja, hogy csak olyan személyeknek küld üzenetet, akik ehhez dokumentáltan hozzájárultak. Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy olyan személynek, aki üzenet fogadáshoz hozzájárulást nem adott, a jelen szerződés kapcsán semmiféle üzenetküldést nem végez.
- Amennyiben az üzenet címzettje arról nyilatkozik, hogy nem kíván több üzenetet fogadni, kérésének a Felhasználó haladéktalanul köteles eleget tenni mindaddig, amíg a címzett egyértelműen másként nem nyilatkozik.
- Felhasználó köteles a címzettekről olyan nyilvántartást vezetni (akár a bipkampany.hu címjegyzékében, akár más módon), amelyben a címzetteket jelen szerződésnek mindenben megfelelően kezelni tudja, és igazolni tudja azt is, hogy a címzettek az üzenetfogadáshoz hozzájárultak, és mind az üzenetek mennyiségét, mind a tartalmát, mind a rendszerességét, mind pedig feladásának időpontját elfogadják. A nyilvántartásnak tartalmaznia kell, hogy a címzett telefonszámát és/vagy egyéb adatait Felhasználó pontosan mikor és milyen módon kapta meg.
- Vitás esetekben (pl. kéretlen üzenetküldés gyanúja esetén) Szolgáltató kérésére Felhasználó köteles az aktuális nyilvántartást vagy annak korábbi változatát és minden olyan információt vagy anyagot átadni, amely segítheti a helyzet mielőbbi tisztázását. A megkapott nyilvántartást Szolgáltató teljes üzleti titoktartás mellett kezeli, nem adja tovább és nem használja fel az ügy rendezésén kívül más célra.
4.4. Panaszok kezelése
- Amennyiben a Felhasználó által feladott üzenetekkel kapcsolatosan Szolgáltatóhoz bármilyen formában kérdés, észrevétel vagy panasz érkezik, azokat továbbíthatja Felhasználó felé. Felhasználó köteles minden ilyen ügy átvételéről tájékoztatni az ügy kezdeményezőjét és a Szolgáltatót, köteles az ügy természetétől függően elvárható időn - de legkésőbb két munkanapon - belül az ügyben eljárni, majd köteles annak eredményéről tájékoztatni az ügy kezdeményezőjét és a Szolgáltatót.
- Felhasználó köteles magyar nyelvű, szolgáltatásával kapcsolatban hozzáértő személyzettel telefonos ügyfélszolgálatot biztosítani, melynek alapdíjas számon hívhatónak kell lennie. Az ügyfélszolgálatnak legalább munkanapokon 9-17 óra között rendelkezésre kell állnia. Az ügyfélszolgálat üzemidején kívül a hívások rögzítését üzenetrögzítővel meg kell oldani, illetve a rögzített üzenetek kezeléséről a következő munkanapon gondoskodni kell. Ezen túlmenően, olyan szolgáltatások esetében, amelyeknél a Felhasználó az elektronikus médiában intenzíven hirdet, a meghirdetés ideje alatt és az azt követő 2 órában is köteles ügyfélszolgálatot működtetni.
4.5. Felelősségvállalás
- A Felhasználót teljes felelősség terheli a Szolgáltatás fenti szabályokba illetve jogszabályba ütköző használatáért. Amennyiben Szolgáltató bármely fenti szabályba vagy jogszabályba ütköző használatra utaló jelel észlel, azt súlyos szerződésszegésnek tekinti és kártérítési (kötbér) igénnyel léphet fel Felhasználóval szemben.
- A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem vállal felelősséget a Felhasználó által kiküldött üzenetek tartalmáért és a címzettek köréért. Szolgáltató felelőssége az üzenetek átvételére, az üzenetek mobilszolgáltatókhoz történő továbbítására, műszaki és elszámolásbeli segítségnyújtásra - azaz a technológiai folyamatra - korlátozódik.
- Amennyiben Felhasználó az üzenethez tartozó feladóazonosítót igényelt, azzal egyben nyilatkozatot tesz, hogy jogosult használni a feladóazonosítót és vállalja az annak használatával járó felelősséget.
- Felek megállapodnak, hogy amennyiben Felhasználó a 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 pontok bármelyikében foglalt kötelezettségeit megszegi, a következő kötbért köteles fizetni:
- A kötbér összege a 4.1, 4.4 pont bármelyik előírásának megszegése esetén esetenként és egyenként 100 000 Ft azaz egyszázezer forint.
- A kötbér összege a 4.2, 4.3 pontok bármelyik előírásának megszegése esetén 1 000 000 Ft azaz egymillió forint.
- A Felek kifejezetten rögzítik, hogy jelen pontban foglalt megállapodásuk maradéktalanul megfelel a szerződéses szándékuknak és akaratuknak, így azt a későbbiekben sem kívánják vitatni, Felhasználó a kötbérek mértékét eltúlzottnak nem tekinti.
4.6. A címzettek körének összetétele egységes díjszabás esetén (egyirányú SMS küldés)
Felhasználó nem térhet el szélsőségesen a mobilszolgáltatók piaci részesedéseinek arányától a címzettek összetétele tekintetében, azaz nem alakíthatja ki üzenetküldéseit úgy, hogy a Szolgáltatást csak kiválasztott mobilhálózatok előfizetői felé alkalmazza, vagy eltér a jelen szerződésben meghatározott arányokon túl egyes szolgáltatók javára vagy rovására a Szolgáltatás használata során. Ennek célja a szolgáltatónként változó árakból súlyozással kialakított egységáras szolgáltatásunk ár-arányainak védelme.
- A hazai mobilhálózatok piaci részesedései tekintetében a mindenkor illetékes hatóság által közzétett legfrissebb piaci részesedések értékei az irányadóak (megjegyzés: illetékes hatóság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, az adatok az NMHH weboldal Sajtószobájában érhetőek el havi jelentések formájában. Az illetékes hatóság vagy az adatok elérhetőségének változása nem befolyásolja a szerződés feltételeit.).
- Az eltérések engedélyezett arányai egy hét teljes forgalmát tekintve az adott Felhasználónál:
- 0-1000 darab SMS esetén +/-15 százalékpontos,
- 1001-10000 darab SMS esetén +/-8 százalékpontos,
- 10001 darab vagy annál több SMS esetén +/-5 százalékpontos eltérés engedélyezett.
- A küldéseknek meg kell felelniük a fenti arányoknak tetszőleges hét egymás után következő munkanapra nézve.
- Pl: heti 4 küldés során alkalmanként elküldött 1200 darab SMS esetén a 4800 darab SMS üzenetszám miatt a 8 százalékpontos eltérés engedélyezett. Így ha a T-mobile szolgáltató piaci aktuális részesedése 47%, akkor az elküldött üzenetekben a T-mobile előfizető címzettek aránya 39% és 55% között lehet.
- A fenti arányoktól való jelentős eltérés esetén Szolgáltató korlátozhatja vagy megtagadhatja a Szolgáltatás használatát Felhasználó számára, és/vagy egyoldalúan felbonthatja jelen szerződést, és kártérítési igénnyel léphet fel.
5. A Szolgáltatás díja
- A Felhasználó a Szolgáltatásért díjat fizet a Szolgáltató által kezelt számlaegyenlegre banki átutalással, készpénzzel, vagy bankkártyás vásárlással.
- Felhasználó egyidejűleg többféle különböző díjazású szolgáltatást is igénybe vehet (pl. havidíjas telefonszámbérlés és darabszám díjazású üzenetküldés).
- A nemzetközi mobilhálózatok műszaki körülményeitől függően az SMS sikeres kézbesítettségéről Szolgáltató nem minden esetben kap visszaigazolást. Szolgáltató az SMS díját akkor számítja fel, amikor az SMS küldésére vonatkozó igényt Felhasználótól átvette és annak kiküldését sikeresen kezdeményezte a mobilszolgáltatók irányába. Amennyiben a Szolgáltató az adott üzenetet nem veszi, az SMS díja nem kerül felszámításra és a Szolgáltató a Felhasználó számára erről tájékoztatást ad.
5.1. Egyenlegfeltöltés
- Felhasználó a megrendelt egyenlegfeltöltés összegét az összeg beérkezését követő jóváírástól a mindenkori díjszabás szerint egy éven belül (lejárati idő) jogosult felhasználni.
- A Szolgáltató teljesítést követően megküldi az eredeti számlát.
- A befizetett összeg és annak egyenlege nem visszafizethető és nem kamatozik.
- Az egyenleg lejárati idejét egy újabb feltöltéssel a Felhasználó további egy évvel meghosszabbíthatja.
- A minimálisan feltölthető egyenleg összege 5000 Ft + ÁFA.
- Felhasználó havonta maximum 5 alkalommal választhat bankpénztári vagy egyéb készpénzes befizetési módot díjmentesen, minden további ilyen befizetés díja 0,04%, min. 250 Ft+ÁFA/befizetés.
5.2. Havidíjas szolgáltatások
Havidíjas szolgáltatás (pl. saját telefonszámbérlés) esetén érvényes feltételek:
- Szolgáltató a szolgáltatás havidíjára vonatkozó díjbekérőt a fordulónapot megelőzően állítja ki és a szolgáltatást csak a díjbekérőben foglalt összeg teljesítése esetén tartja fenn.
- Amennyiben a szolgáltatást Felhasználó törthónappal kezdve veszi igénybe, Szolgáltató a időszakra vonatkozó részarányos összeget számít fel.
- Saját telefonszámbérlés esetén a szolgáltatás felmondása 30 napos határidővel lehetséges olyan módon, hogy a szolgáltatás töredékhónapra nem mondható fel - így legkésőbb a felmondási időszakot megelőző hónap utolsó napján kell felmondani a szolgáltatást.
- Határozott idejű telefonszámbérlés esetén a szolgáltatást nem kell felmondani, azonban idő előtti felmondás esetén a fenti felmondási szabályok érvényesek.
5.3. Kötelező havi forgalomhoz kötött szolgáltatások
Ha a Szolgáltató által tett, Felhasználó által elfogadott árajánlat havi minimum SMS forgalomhoz kötött (ezt az ajánlat minden ilyen esetben egyértelműen tartalmazza), a következő feltételek szerint történik az elszámolás:
- Felhasználó köteles a havi minimális forgalomnak megfelelő összeget minden hónap 5. napjáig feltölteni (amennyiben az munkaszüneti napra esik, az összeg feltöltését a rákövetkező munkanapig kell elvégezni).
- Szolgáltató havi rendszerességgel kiértékeli Felhasználó forgalmát. A forgalom kiértékelése naptári hónap első napjától naptári hónap utolsó napjáig tart, töredékhónap esetén a forgalomlimit arányos kiszámításával.
- Szolgáltató kompenzációra jogosult, ha Felhasználó SMS forgalma nem éri el az ajánlatban meghatározott havi minimum limitet. A kompenzáció Szolgáltató azon külső szolgáltatók felé tett forgalmi vállalásain és beszerzési kötelezettségein alapul, amelyek alapján Felhasználó számára kedvezőbb forgalmi díjakat biztosít. A Szolgáltató a következő kompenzációkra jogosult:
- Szolgáltató jogosult a Felhasználó valós forgalma és a forgalomlimit közötti különbözet összegével Felhasználó egyenlegét megterhelni. Amennyiben Felhasználó rendelkezésre álló egyenlege nem éri el a terhelendő összeget, és annak feltöltése (a különbözet összegével és a következő havi minimum forgalom díjának összegével) felszólításra nem történik meg, Szolgáltató számlát állít ki a különbözet összegéről, amely kompenzációként nem leforgalmazható.
- Szolgáltató Felhasználó díjszabását az adott napon érvényes listaárak szerintire módosíthatja külön értesítés nélkül.
6. A Szerződés módosítása
- Tekintettel arra, hogy az SMS továbbításának feltételei a Szolgáltató és más szolgáltatók, illetve a távközlési szolgáltatók közötti szerződésektől függ, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a Szolgáltatás díjait egyoldalúan módosítsa és ennek megfelelően tájékoztassa a Felhasználót.
- A díjak módosítása a módosítás hatálybalépése után elküldött SMS-ekre már vonatkozik, függetlenül attól, hogy az adott SMS-ek feladása mikor lett megrendelve és azok küldésének díja mikor került jóváírásra.
7. Adatvédelem és adatkezelés
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználó által tárolt azonosító és jelszó nem biztonságos tárolásáért vagy használatáért (melybe beletartozik például de nem kizárólagosan a nem titkosított adatkapcsolaton történő átadás is), a Felhasználó által belépve hagyott vagy belépve tartott rendszerben illetéktelen fél általi hozzáférésért és az ezekből eredendő esetleges károkért.
- Szolgáltató köteles Felhasználó személyes adatait az információs önrendelkezésről és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben foglaltaknak megfelelően kezelni.
- Szolgáltató a Szolgáltatások nyújtása során a birtokába kerülő összes adatot és információt bizalmasan kezeli, nem használja fel saját céljaira, harmadik fél számára kizárólag a Szolgáltatás nyújtásához legszükségesebb mértékben adja ki (pl. a címzettek mobiltelefonszámát és a számukra küldendő üzenet szövegét Szolgáltató továbbítja különböző mobilhálózatok és telekommunikációban érintett szolgáltatók és partnerek rendszerei felé a szerződés teljesítése érdekében).
- Szolgáltató Felhasználó személyes adatait az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltatknak megfelelően kezeli (https://bipkampany.hu/hu/contents/privacypolicy).
8. Rendelkezésre állás
- A Szolgáltató éves átlagban legalább 98%-os rendelkezésre állást biztosít a Felhasználó részére.
- Felhasználó tudomásul veszi, hogy Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni az Internet hálózat Felhasználó és Szolgáltató valamint Szolgáltató és mobilszolgáltatók, telekommunikációban érintett szolgáltatók és partnerek közötti szakaszának kieséséért, a mobilhálózatok üzemzavaraiért vagy műszaki problémáiért, valamint a mobilszolgáltatóknak már továbbított üzenetek kézbesítésének sikerességéért.
- A mobilszolgáltatók rendelkezésre állási szintjét a mobilszolgáltatók mindenkori Általános Szerződési Feltételei tartalmazzák.
9. Adattárolás
- Felhasználó tudomásul veszi és hozzájárulását adja, hogy a Szolgáltató rendszere a Felhasználók által küldött szöveges üzenetek adatait naplózza, a mindenkori dátumhoz képest visszamenőleg tárgyhó plusz 6 hónapig tárolja a Felhasználó által kiküldött üzeneteket.
- Egyszeri költség ellenében a Szolgáltató a régebben kiküldött üzenetek összesített statisztikáját a Felhasználó rendelkezésére bocsájtja.
10. Szerződés hatálya és megszűnése
- A Szerződés határozatlan időtartamra jön létre.
- A Szerződés megszűnik bármely Fél felmondásával, bármely Fél jogutód nélküli megszűnésével vagy halálával, valamint a Felek közös megegyezésével.
- A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatást azonnali hatállyal felfüggeszteni, és a Szerződést azonnali hatállyal felmondani, ha a Felhasználó a Szerződésben foglaltakat súlyosan vagy visszaélésszerűen megsérti, így különösen akkor, ha a Felhasználó jogosulatlan feladói azonosítót használ, az elküldött SMS szöveges tartalma jogszabályba ütközik, vagy a címzettek kéretlen üzenet fogadása miatti tiltakozásáról a Szolgáltató tudomást szerez.
- A Szerződés Szolgáltató általi rendkívüli felmondása esetén a Szolgáltató a Felhasználó számlaegyenlegén rendelkezésre álló összeget a Felhasználónak 15 napon belül visszafizeti.
11. Vis maior esemény
- Az alábbi rendelkezések értelmében vis maior esemény az érintett Fél érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény, így például: a magyarországi SMS kommunikációs piac egészét érintő változás, hatóság rendelkezése, természeti katasztrófa, tűz, áradás, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk vagy hasonló munkabeszüntetés.
- Egyik Fél sem felelős a Szerződés szerinti kötelezettségeinek nem-, hibás- vagy késedelmes teljesítésért, ha azt Vis maior esemény okozta. Vis maior esemény bekövetkezte esetén az érintett Fél köteles a másik Felet írásban haladéktalanul értesíteni. Vis maior esemény időtartama alatt a Szerződés szünetel, abban a mértékben, amennyiben a Szerződés teljesítése a vis maior esemény miatt nem lehetséges.
12. Lefedettség
- Magyarország
- T-mobile (3630)
- Yettel (Telenor) (3620)
- Vodafone (3670, 3631)
- Digi Mobile (3650)
- Nemzetközi lefedettség: megállapodás szerint.